Wednesday, December 31, 2014

लगानी वर्षमा परियोजना छनोट र ‘मार्केटिङ’ निजीक्षेत्रबाटै

पुस २, काठमाडौं । लगानी वर्ष २०१२/१३ का लागि निजीक्षेत्रले परियोजना छनोट र ‘मार्केटिङ’ गर्ने भएको छ । नेपाल उद्योग वाणिज्य महासङ्घले नेपालका पाँचै विकास क्षेत्रमा प्राथमिकताका परियोजना छनोट गरी स्वदेश तथा विदेशमा मार्केटिङ तथा प्रवद्र्धन गर्ने भएको हो । यही पुस २५ देखि माघ ७ गतेसम्म चल्ने चितवन महोत्सवमा त्यसको औपचारिक शुरुआत हुने महासङ्घले जानकारी दिएको छ । महासङ्घका वरिष्ठ उपाध्यक्ष भास्करराज राजकर्णिकारले सोमवार अभियानसँग कुरा गर्दै भने, ‘महासङ्घले पाँचओटै विकासक्षेत्रमा परियोजना छनोटको काम अगाडि बढाएको छ । त्यसअन्तर्गत २५ ओटा परियोजना छनोट भइसकेका छन् ।’ 

महासङ्घले पहिलो चरणअन्तर्गत मध्यमाञ्चलका हरेक जिल्लाबाट प्राथमिकताका तीन परियोजना छनोट गर्दै छ । केही परियोजनाको पहिचान भइसकेको राजकर्णिकारले जानकारी दिए ।

दोलखाको सिनेमा सिटी, धुलिखेलमा ‘अम्युजमेण्ट पार्क’ सहितको पर्यटकीय स्थल, सिन्धुलीको बसपार्क, धादिङमा तरकारीका लागि कोल्ड स्टोरेजलगायत परियोजनाहरू छनोट गरी प्राथमिकतामा परिसकेका छन् । त्यसमध्ये सिन्धुलीको बसपार्क सार्वजनिक–निजी–साझेदारीअन्तर्गत निर्माण गरिने तय भइसकेको छ । सम्भाव्य र महत्वका परियोजनाका लागि महासङ्घले सबै जिल्लामा पत्राचार गरिसकेको छ । उनीहरूले स्थानीय निकाय र अन्य सरोकारवालासँग छलफल गरी परियोजनाका बारेमा निर्णय गर्ने राजकार्णिकारले बताए । जिल्लाबाट छनोट हुने परियोजनाका लागि सम्बन्धित सबै सरोकारवालाहरूसँग छलफल गरी परियोजनास्थल, अनुमानित लागतलगायतको निक्र्योल गरिने छ ।

नवौं चितवन महोत्सवको अवसरमा पुस २६ देखि २८ गतेसम्म आयोजना हुने तीनदिने विशेष सम्मेलनमार्फत निजीक्षेत्रले लगानी प्रवद्र्धनको औपचारिक शुरुआत गर्न लागेको हो । महासङ्घ र चितवन उद्योग वाणिज्य सङ्घको संयुक्त पहलमा हुन लागेको सो सम्मेलनको पहिलो दिन पूर्वाधार, दोस्रो दिन सेवाक्षेत्र र तेस्रो दिन कृषि परियोजनाका बारेमा प्रस्तुति रहने महासङ्घका सहायक निर्देशक राधेश्याम मालाकारले जानकारी दिए । पूर्वाधारले जलविद्युत् समेटेको छ भने सेवाक्षेत्रअन्तर्गत शिक्षा, स्वास्थ्य र पर्यटन रहेका छन् । ‘चिनवन यी तीनै क्षेत्रका लागि विशेष सम्भाव्यस्थल हो,’ मालाकारले भने । सम्मेलनमा हरेक दिन सम्बन्धित क्षेत्रका कम्तीमा पनि एकजना विदेशी विशेषज्ञको सहभागिता रहने छ । चितवनमा लगानी प्रवद्र्धनका लागि ‘चितवन इन्भेष्ट’को नाममा अलग पहल पनि थालिएको छ ।

यसरी स्थानीयरूपमा छनोट भएका परियोजनाहरूलाई नेपालभित्रै प्रवद्र्धन गरी विदेशी बजारमा लगिने छ । लगानी वर्षमा निजीक्षेत्रको योगदानस्वरूप परियोजना छनोट र प्रवद्र्धन गर्न लागिएको मालाकारले जानकारी दिए । यसरी छनोट भएका ठूला परियोजनाको विवरण लगानी बोर्डमा पठाइने पनि उनले बताए । 

लगानी वर्ष २०१२/१३ मा सरकारले ५० देखि ७५ ओटा ठूला परियोजना छनोट गरी विश्वबजारमा मार्केटिङ गर्ने योजना बनाएको थियो । यसरी अन्तरराष्ट्रिय लगानी बजारमा परियोजना प्रवद्र्धनका लागि स्थापना गर्ने भनिएको मार्केटिङ सचिवालय अझै स्थापना हुन सकेको छैन । लगानी वर्षका लागि लगानी बोर्डले छनोट गर्ने परियोजनाहरूको मार्केटिङ गर्ने जिम्मेवारी झण्डै ६ महीनाअघि महासङ्घलाई दिइए पनि बजेट अभावमा अझै पनि सचिवालय स्थापना हुन सकेको छैन । महासङ्घका अनुसार सानो आकारको बजेट आएकाले सचिवालय स्थापनाका लागि रकम विनियोजन हुन नसकेको सरकारको भनाइ छ । सन् २०१२ को अक्टोबरसम्ममा सम्पूर्ण परियोजनाको छनोट सकी सन् २०१३ को शुरूमा मार्केटिङ थालिने लगानी बोर्डले गत भदौमै बताएको थियो ।
December 18, 2012 Published in Aarthik Abhiyan Daily

No comments:

Post a Comment

Featured Story

Govt prepares primary draft of DRR Policy

Kathmandu, Apr. 29: The government has prepared the preliminary report of the National Disaster Risk Reduction (DRR) Policy and Strategic ...