Wednesday, December 31, 2014

विज्ञापन बजार मन्दीमा

३० देखि ४० प्रतिशतले व्यवसाय घट्यो 
पुस ११, काठमाडौं । गएका २ वर्षमा उल्लेख्य वृद्धि भएको नेपाली विज्ञापन बजारमा अहिले मन्दी देखिएको छ । गतवर्षको यही समयको तुलनामा यस वर्ष विज्ञापन बजार ३० देखि ४० प्रतिशतले घटेको विज्ञापन व्यवसायीहरू बताउँछन् । राजनीतिक अस्थिरता, लोडशेडिङ र बन्दहडतालले उद्योग व्यवसायका क्षेत्रमा असर परेपछि त्यसको प्रत्यक्ष प्रभाव विज्ञापन व्यवसायमा परेको हो । ‘कुनैपनि कम्पनीले नयाँ उत्पादन ल्याएका छैनन् भने पुराना उत्पादनको नयाँ विज्ञापन क्याम्पेन बनाउने क्रम पनि रोकिएको छ,’ प्रिज्मा एडभर्टाइजिङका प्रमुख कार्यकारी अधिकृत रञ्जित आचार्यले भने । 

लोडशेडिङ र राजनीतिक अस्थिरताका कारण मन्दी भोगिरहेको विज्ञापन बजारलाई विज्ञापन एजेन्सी र मिडियाबीच सामञ्जस्यको कमी र एजेन्सीहरूबीचको अस्वस्थ प्रतिस्पर्धाले झन अधोगतितर्फ धकेलेको नेपाल विज्ञापन सङ्घका पूर्वअध्यक्ष निर्मलराज पौडेलको भनाइ छ । गतवर्षको तुलनामा यो वर्ष विज्ञापन बजार ४० प्रतिशतसम्मले घटेको उनको अनुमान छ । सरकारले विज्ञापनलाई हेर्ने दृष्टिकोण पनि गलत भएको उनी बताउँछन् । ‘सरकारले बीमा र स्कूलकलेजको विज्ञापनको सीमा तोक्नेजस्ता काम गर्ने होइन । कुनैपनि उत्पादनलाई बजारमा स्थापित गर्न त्यसको प्रवद्र्धन गर्नैपर्छ,’ उनी भन्छन्, ‘कसैले गलत कदम चालेमा त्यसलाई कारबाही गर्नुपर्‍यो तर यसरी स्वतन्त्र बजार व्यवस्थाको विरुद्धमा जानु भएन ।’ 

मुलुककै स्थिति अव्यवस्थित भएकाले धेरै कम्पनीहरू नयाँ उत्पादन सार्वजनिक गर्न हिच्किचाइरहेका बिजनेस एडभाण्टेजका क्रिएटिभ सुपरभाइजर सन्तोष पौड्याल बताउँछन् । ‘धेरै कम्पनी अहिले पर्ख र हेरको स्थितिमा छन् । उनीहरू वातावरण सहज हुने दिन पर्खेर बसेका छन्,’ उनले भने । रेड पाण्डा एड लिङ्कका प्रबन्ध निर्देशक दीपेन्द्र पौडेलका अनुसार पहिले ग्राहकले एजेन्सी खोज्दै आउँथे भने अहिले एजेन्सीले ग्राहक खोज्दै हिँड्नुपर्ने स्थिति सृजना भएको छ । ‘केही एजेन्सीले आफ्नो प्रभुत्व जमाउनका लागि घाटामै भए पनि काम गर्ने गरेका छन् । त्यसले विज्ञापन बजारलाई झन् अस्तव्यस्त बनाएको छ,’ उनले भने । 

विज्ञापन बजारमा देखिएको मन्दीको असर विज्ञापनको गुणस्तरमा परेको छ । अहिले विज्ञापनदाता र एजेन्सीहरूले सृजनशीलता र बजार अनुसन्धानमा खर्च गर्न छोडेका छन् । त्यसैले पछिल्लो समय राम्रा विज्ञापन क्याम्पेनहरू सार्वजनिक नभएको एक व्यवसायीले बताए । मन्दीबाट सबैभन्दा बढी पीडित भने विज्ञापन एजेन्सी भएका छन् । ‘एजेन्सीहरू अहिले अप्ठ्यारो स्थितिमा छन् । नियमित र ठूला विज्ञापनदाताहरूको कारोबार गरेका केहीले ठीकै कारोबार गरे पनि धेरै एजेन्सीहरूको त्यस्तो अवस्था छैन,’ आचार्यले भने । त्यसको असर यस क्षेत्रको रोजगारीमा पनि परेको छ । हाल शहरका ५० प्रतिशत होर्डिङबोर्डहरू खाली छन् । ‘त्यसले विज्ञापन बजारको अवस्था मात्र दर्शाउँदैन । त्यसले फ्लेक्स प्रिण्टिङ र त्यो फिट गर्नेहरूको व्यवसाय र रोजगारीमा पनि उत्तिकै असर पारेको छ,’ आचार्य भन्छन् । 

यही अवस्था टेलिभिजन विज्ञापन (टीभीसी)को पनि छ । एक एजेन्सीका प्रबन्ध निर्देशकको भनाइलाई मान्ने हो भने कम्तीमा पनि ३ दर्जन जति विज्ञापन एजेन्सी बन्द हुने अवस्थामा पुगेका छन् । तर, नेपाली विज्ञापन एजेन्सीहरूको छाता सङ्गठन नेपाल विज्ञापन सङ्घ (आन)ले भने यसलाई त्यति गम्भीर समस्याका रूपमा लिएको छैन । ‘विज्ञापन बजार खुम्चिएको पक्कै हो । तर, यो ‘पोष्ट फेस्टिभल’ प्रभाव मात्र हो,’ आनका अध्यक्ष राजकुमार भट्टराईले भने । ठूला चाडपर्वमा खुलेर विज्ञापन गरेका कम्पनीहरू त्यसपछि सुस्ताउने भएकाले यो समयमा कम विज्ञापन भएको उनको भनाइ छ । 

December 27, 2012 Published in Aarthik Abhiyan Daily

No comments:

Post a Comment

Featured Story

Govt prepares primary draft of DRR Policy

Kathmandu, Apr. 29: The government has prepared the preliminary report of the National Disaster Risk Reduction (DRR) Policy and Strategic ...